VANLIGA FRÅGOR & SVAR

ÅNGERRÄTT, RETUR & REKLAMATION

Ångerrätt & Retur
Ångerrätten gäller 14 dagar från att du som kund mottagit dina produkter. För att en retur ska godkännas måste produkterna vara oanvända och oöppnade. För att nyttja din ångerrätt, kontakta oss på info@comfiercompany.se
I mejlet ska det tydligt framgå vilka produkter som ska returneras, ordernummer, fullständigt namn, telefon, e-post & adressuppgifter. 

Vid en retur står du som kund för returfrakt, leverans och oförändrat skick på produkterna. Produkterna ska varsamt paketeras och skickas som spårbart brev/paket, ej mot postförskott. Paketet är alltså ditt fulla ansvar tills vi på Comfier mottagit det. Vid skadade produkter förbehåller vi oss rätten att dra av en summa motsvarande värdeminskningen på ditt återbetalningsbelopp.

Reklamation vid skadade eller defekta produkter?
Det är din skyldighet som kund att kontrollera dina produkter vid leverans. Skulle du motta en skadad eller defekt produkt åtgärdar vi felet kostnadsfritt, i enlighet med konsumentskyddslagstiftningen. Kontakta oss inom 14 dagar på info@comfiercompany.se för att genomföra reklamationen. I mailet anger du ordernummer och artikel samt en beskrivning på vad som är fel på produkten. Skicka även med bild alternativt video där skadan tydligt syns.   

Återbetalningsskyldighet
Om du utnyttjat din ångerrätt inom ramen för 14 dagar betalar vi tillbaka vad du har betalat för varan snarast eller senast inom 30 dagar från den dag vi mottagit produkten.

FRAKT

Frakt
Alla paket skickas med DHL.

Fraktkostnad
Frakten beräknas i kassan beroende på din orders vikt och storlek.

MIN ORDER

Kan jag ångra/ändra min order?
Mejla oss direkt på info@comfiercompany.se
Vi kan endast göra ändringar om ordern inte hunnits hanteras ännu.

ÖVRIGT

Ej uthämtade paket
Ej uthämtade paket returneras tillbaka till oss. Paket som inte hämtas ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig för kostnader som frakt, returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift som fraktbolaget tar ut för din outhämtade leverans. 

VARFÖR COMFIER?

BÄTTRE BETYG
Genom att ge dina kunder en bättre helhetsupplevelse på deras besök hos dig kommer de inte snåla med stjärnorna när det är dags att lämna en recension.

ENKLARE ARBETE
En kunde som ligger obekvämt rör på sig mer, vilket sällan är positivt för dig som utför behandlingar. Med ergonomiska tillbehör till dina behandlingsbänk kommer kunderna ligga mer stilla, och ditt jobb blir enklare att utföra.

UTMÄRK DIG
I en bransch med många konkurrenter behöver du hitta sätt att sticka ut på. Att addera komfort till din behandlingsbänk är ett otroligt enkelt sådant.

FLER STAMMISAR
Chansen att du får fler återkommande kunder ökar om de känner att de får det där lilla extra just hos dig. Då långa behandlingar på rygg kan vara påfrestande för kroppen, är komfort A och O.

KONTAKTA OSS